空飛ぶBear Aviatorの世界へようこそ〜

夢を実現するパイロットの卵達と夢見るキャビンアテンダント&国際英語の世界へ

Only One Pilot in a cockpit

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Once there were three on the flight deck.

かつてフライトデッキ(操縦室)には3人が居た。

Then the number of flight crew fell to two when the Boeing 757 changed the way cockpits were designed in the 1980s.

その後、1980年代にボーイング757の操縦室が設計された時その様式が変わり、操縦要員の数が2人に減らされた。

Now, jetmakers are studying what it would take to go down to a single pilot, starting with cargo flights.

現在、ジェット機製造側はパイロットを1人にできないか、手始めに貨物機から研究をしている。

The motivation is simple: saving airlines tens of billions of dollars a year in pilot salaries and training costs if the change can be rolled out to passenger jets after it is demonstrated safely in the freight business.

その動機は簡単で:毎年パイロットに支払われる何十億ドルもの給料の節約と訓練費用の軽減である、この変更が、貨物機への導入で安全性が証明され、乗客用ジェット機に導入されれば...
But with the disappearance of Malaysia Airlines flight MH370 and a deliberate crash by a Germanwings pilot in the last few years, earning public trust and ensuring safety is critical.

しかし、マレーシア航空MH370機の消滅や数年前のドイツのジャーマンウイングによる、故意の墜落で、人々への信頼と安全への確保は難しいところである。

The issues loom large as single-pilot flying concepts are fleshed out at the Singapore Airshow this week.

シングルパイロットという大きく現れてきたコンセプトは、今週開かれているシンガポールエアショウで詳細が新たに発表された。